Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

przegląd przy 90tyś

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • przegląd przy 90tyś

    Prawy przód przy 85000km. Nie skomentuje kultury technicznej pracownika ASO
    Hołdys Królem jestttt........

    ----------------------------------------
    Octavia 1,9 TDI/ASV/110KM Drive
    ----------------------------------------
    CB Johny II + Presidet ML-145
    ----------------------------------------

  • #2
    przegląd przy 90tyś

    robił ktos z was przegląd przy 90tys ??? czy trzeba koniecznie wymienic pase rozrządu i rolki, bo czytalem m in ze wymienia sie to przy 120... tylko, ze ASO z chęcią wymienia juz przy 90tys :evil: ... jeżdzić dalej czy wymienić ?? TDI 90KM, 101tyś km, 03r

    Komentarz


    • #3
      Jak najbardziej trzeba wymienić pasek przy 90 tys
      BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
      CR-V 2,2 i-ctdi
      Perfectservice by Dobrygrześwawa

      Komentarz


      • #4
        a nie trzeba przy okazji wymienić pompy wodnej ??
        With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Nexus6
          a nie trzeba przy okazji wymienić pompy wodnej ??
          Lepiej poświecić te 200 zł i wymienić. Ja tego nie uczyniłem i gdy padła pompa musiałem założyć nowy pasek :evil:
          BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
          CR-V 2,2 i-ctdi
          Perfectservice by Dobrygrześwawa

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Nexus6
            a nie trzeba przy okazji wymienić pompy wodnej ??
            Tutaj nasuwa sie inne pytanie ,czy pompa wody wytrzymuje 180kkm :wink:
            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Samiec
              Zamieszczone przez Nexus6
              a nie trzeba przy okazji wymienić pompy wodnej ??
              Tutaj nasuwa sie inne pytanie ,czy pompa wody wytrzymuje 180kkm :wink:
              powinna, aczkolwiek rzeczywistość bywa okrutna :wink:
              BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
              CR-V 2,2 i-ctdi
              Perfectservice by Dobrygrześwawa

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Emil
                powinna, aczkolwiek rzeczywistość bywa okrutna :wink:
                Teraz powinni sie wypowiedziec osoby ktorym tyle wytrzymala,a ktorym nie i wywnioskowac trzeba srednia :szeroki_usmiech
                W sumie drazni mnie to ze przy 90kkm juz trzeba ja zmieniac ,chociaz by dla swietego spokoju :evil:
                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                Komentarz


                • #9
                  Wymieniałem pasek na 90tys tak pisze w instrukcji a pompy nie zmieniałem mam 132tys i narazie jest ok.
                  Skoda octavia combi 1,9tdi L&K
                  Przebieg 212000

                  Komentarz


                  • #10
                    ja niechcący przejechałem na pierwszym pasku 110 kkm i po demontazu wyglądał jeszcze bardzo dobrze ( rolka też) pompy oczywiście nie mieli na magazynie więc została stara, to się okarze ile wytrzyma teraz mam 120 kkm. Tylko że ja mam 1,8t, którego podobno w skodzie nikt nie dotyka.
                    - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                    Komentarz


                    • #11
                      Ja jak kupiłem octe miała 170 tys, wymieniłem pasek z rolkami ale gościo mówił że widać czerwony mały wyciek jakby z pod pompy.Ale to zbagatelizowałem i za miesiąc wyjezdzam a pod octą kałuża a deszcz nie padał :? :lol: Mówił że raczej nie widać żeby była wymieniana, jakby orginał 8)

                      Komentarz


                      • #12
                        U mnie przy pierwszej wymianie (88000 km) nie wymienili jej, przy 140 kkm jak wymieniałem pasek rozrządu drugi raz pompa już ciekła. Ja bym nie ryzykował.
                        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                        czarna AR 156 1.8 T.Spark

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Martinez
                          przy 140 kkm jak wymieniałem pasek rozrządu drugi raz pompa już ciekła.
                          A dlaczego wymineiales drugi pasek przy 140kkm a nie przy 180kkm ? :roll: Jakis slabszy zalzyles? :?
                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                          Komentarz


                          • #14
                            A propos wymiany paska....dla kolegi w L&K pękł przy lekko ponad 80 tys :!: ....Przebieg oryginał, jeździł nią od nowości. Na szczescie pękł podczas manewrów na parkingu i szkody nie były az tak wielkie jakby mogły być. Zresztą naprawa w ramach gwarancji
                            BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
                            CR-V 2,2 i-ctdi
                            Perfectservice by Dobrygrześwawa

                            Komentarz


                            • #15
                              Jak auto bylo serwisowane i pekl po 80 tys to na 90% Skoda musialaby mu to zrobic na gwarancji. W koncu jesli serwisujesz auto, a oni na przegladzie maja za kazdym razem kontrolowac stan paska rozrzadu tzn ze ktos tego nie zrobil albo material byl do bani.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                W koncu jesli serwisujesz auto, a oni na przegladzie maja za kazdym razem kontrolowac stan paska rozrzadu tzn ze ktos tego nie zrobil albo material byl do bani.
                                A to komus to sprawdzaja :?: :roll: ,bo mi ani razu na zadnym przegladzie ,dopiero przy 75kkm jak cos szumialo to tam zajrzali :evil: Jak to mowia gaz to zlo ,ale trzeba to uzyc i tu "ASO to tez zlo" :diabelski_usmiech Juz nie duzo do konca gwarancji zostalo to trzeba bedzie na nich
                                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Samiec
                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                  W koncu jesli serwisujesz auto, a oni na przegladzie maja za kazdym razem kontrolowac stan paska rozrzadu tzn ze ktos tego nie zrobil albo material byl do bani.
                                  A to komus to sprawdzaja :?: :roll: ,bo mi ani razu na zadnym przegladzie ,dopiero przy 75kkm jak cos szumialo to tam zajrzali :evil: Jak to mowia gaz to zlo ,ale trzeba to uzyc i tu "ASO to tez zlo" :diabelski_usmiech Juz nie duzo do konca gwarancji zostalo to trzeba bedzie na nich
                                  W takiej kartce jaka dostaje po przegladzie jest rubryka: zwrokowa kontrola paska rozrzadu i jak i calego rozrzadu. Moze patrza tez na pompe czy nie cieknie. Ale czy to ktos robi, to ja Ci nie odpowiem :wink:
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    W takiej kartce jaka dostaje po przegladzie jest rubryka: zwrokowa kontrola paska rozrzadu i jak i calego rozrzadu. Moze patrza tez na pompe czy nie cieknie. Ale czy to ktos robi, to ja Ci nie odpowiem :wink:
                                    Hm...a w plocku kierownik serwisu sie przyznal ze nie sprawdzaja :x ,bo maja za molo czasu itp itd :roll:
                                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Samiec
                                      Zamieszczone przez Martinez
                                      przy 140 kkm jak wymieniałem pasek rozrządu drugi raz pompa już ciekła.
                                      A dlaczego wymineiales drugi pasek przy 140kkm a nie przy 180kkm ? :roll: Jakis slabszy zalzyles? :?
                                      z tego co wiem paski kupowane i zakladane przy kolejnych wymianach (poza pierwszym montazem) maja gwarancje proucenta zwykle na 60kkm.
                                      Przynajmniej tak jest z pastami Gates i jeszcze tam jakimis... byl moze to z tej przyczyny. Bo wtedy Skoda nie ma nic do gadania skoro producent paska przewiduje ktorszy czas eksploatacji
                                      A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X